Jump to content

ValyTM

~Developer~
  • Content Count

    109
  • Joined

About ValyTM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Marți, 17 martie 2020 Deșerturile din Peninsula Iberică A Fistful of Dollars, Winnetou Return and Once Upon a Time in West; toate sunt filme celebre care se bazează în vestul sălbatic din vestul Americii, cu filmări tradiționale de cowboy și close-up-uri ale ochilor sclipitori (iao-haw!). Dar știați că toate aceste clasice Eurowestern au fost filmate în deșerturile fierbinți și prăfuite ale Spaniei? Situat în sud-estul Iberiei și adesea poreclit „singurul deșert al Europei continentale”, veți găsi deșertul Tabernas, o parte uscată, dar frumoasă a continentului spaniol. Această parte a Iberiei va fi, de asemenea, primul climat deșert prezentat vreodată în Euro Truck Simulator 2; și oferă un contrast foarte unic cu pădurile luxuriante și verzi care domină restul continentului. În aceste zone de deșert, soarele strălucește peste 3.000 de ore pe an și vede până la 240 mm precipitații anuale (cu excepția cazului în care răsuciți alunecătorul de ploaie), așa că asigurați-vă că aduceți multă apă potabilă și protecție solară în călătoria dvs., deoarece temperaturile pot se ridică până la 51 ° C, dar până la -1 ° C în timpul iernii. Aceste clime extreme fac pentru terenul aspru, în care crește foarte puțină vegetație. Așadar, indiferent dacă călătorești sau faci traseul scenic, asigură-te că ai locații pentru filme celebre, tumbleweed și cowboys ... pentru că acest oraș nu este suficient de mare pentru noi doi, partenere. Nu uitați să consultați Instagram-ul , Facebook-ul și Twitter-ul nostru pentru mai multe imagini exclusive care nu se găsesc pe acest blog!
  2. Joi, 12 martie 2020 Vizita Krone Vol. 2 Recent, am avut ocazia să vizităm fabrica de producție Krone situată în Werlte, Germania. Produce aproximativ 30.000 de unități de vehicule pe an! Desigur, nu am putut respinge invitația! Și cum probabil că majoritatea dintre voi știți foarte bine, nu a fost prima noastră vizită acolo! Deci, cu ce am ajuns exact în vizita noastră? După cum ați putut vedea pe unele dintre canalele noastre de social media, câțiva membri ai echipei noastre SCS au ajuns pe locație cu echipament de fotografie și chiar cu un drone. Scopul nostru a fost să luăm scanări și să facem referire la mai multe remorci Krone, care nu sunt încă incluse în Krone Trailer Pack DLC pentru Euro Truck Simulator 2. Unele dintre ele ar putea ajunge în joc cu unele dintre actualizările viitoare sau cu un eveniment WoTr special, dar unele dintre ele vor fi stocate pentru posibile adăugări viitoare. Dar ce ne-am înțeles cu drona? După cum știți, dronele au capacitatea de a crea videoclipuri și fotografii minunate din mai multe unghiuri dintr-un punct de vedere foarte ridicat și, cu permisiunea specială și pilotul nostru expert rezident, am putut, de asemenea, să scanăm și să creăm material de referință despre fabrica de producție. și locația din jur. Vă vom lăsa să speculați pentru ce ar putea fi. Și pentru că toți adorăm mărfurile și potențialele accesorii pentru cabină, am vizitat și magazinul local de marfă! Care dintre elementele de pe imaginile de mai jos vă plac cel mai mult? Anunță-ne! Publicat de Alex la 3/12/2020 17:00:00 73 Comentarii Trimiteți acestblog prin e-mail!Distribuie pe TwitterDistribuie pe FacebookDistribuie pe Pinterest Etichete: Euro Truck Simulator 2 , Remorci Krone , Work in Progress
  3. Luni, 16 martie 2020 Adaptarea la vremuri dificile În urma preocupărilor crescute și copleșitoare cu privire la noul coronavirus, a trebuit să ne adaptăm la noua situație. Începând de astăzi, toți angajații studioului Praga SCS Software au trecut la birou. Săptămâna trecută, miercuri, am încercat un test de o zi, cu întreaga companie care lucra de acasă pentru a testa apele; iar joi și vineri, deja ambalam computere, hardware și ajutam echipele noastre în mutarea lor în casele lor, dacă era nevoie de ajutor. Facem acest lucru pentru a proteja sănătatea personalului nostru, dar considerăm că aceasta este responsabilitatea noastră socială. Cu cât sunt mai puțini oameni care utilizează transportul public, cu atât mai puține posibilități vor avea virusul să se răspândească în continuare. Cu toții trebuie să facem partea noastră pentru a o conține și atenua. Acest lucru ne va afecta inevitabil productivitatea, și încă trebuie să înțelegem ce impact are asupra programelor noastre de producție. Trebuie să învățăm o mulțime de noi abilități pentru comunicarea și planificarea în echipă; există o mulțime de designeri de juniori în echipele care acum vor necesita pregătire și asistență de la distanță, punând eforturi pe seniorii noștri. Aceste griji sunt, desigur, banale în comparație cu problemele masive cu care se va confrunta întreaga omenire în săptămânile și lunile următoare. Cu toții va trebui să ne preparăm pentru perioade grele. Înțelegem însă că fanbase-ul nostru așteaptă o comunicare onestă de la noi și orice noutăți pe care le putem oferi cu privire la îmbunătățiri și la noi caracteristici și conținut pe care lucrăm. Blogul nostru și canalele noastre de social media vor rămâne platformele noastre principale de comunicare și vom face tot posibilul pentru a menține fluxul de știri regulat, informativ și distractiv. De asemenea, am dori să vă oferim informații actualizate cu privire la participarea noastră la evenimente viitoare. Datorită circumstanțelor și provocărilor extraordinare pe care le prezintă actualul focar COVID-19, Salonul Mid-American de Camioane a fost anulat; puteți găsi mai multe informații pe pagina lor de pornire . De asemenea, Twitchcon UE a lansat recent o declarație , în care au anunțat anularea evenimentului lor. Oricine are rezervări la TwitchCon EU sau MATS 2020 ar trebui să contacteze direct organizatorii pentru mai multe informații cu privire la biletele lor. Pentru siguranța și bunăstarea echipei noastre și a comunității, vom analiza cu atenție planurile noastre pentru viitoarele evenimente, cum ar fi Truck World Canada (care a fost recent programat) și Truckfest Peterborough. Vom posta un anunț aici pe blogul nostru sau pe canalele noastre de socializare cu privire la orice alte modificări ale planurilor noastre de călătorie. Din păcate, regretăm, de asemenea, să vă informăm că SCS E-Shop nu va mai accepta comenzi noi și va fi închis până la o notificare ulterioară. Orice comenzi care au fost făcute și plătite până astăzi vor fi în continuare procesate. Dacă aveți întrebări cu privire la comenzi, contactați eshop@scssoft.com Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze comunității noastre care poate și-a făcut planuri să ne întâlnească la oricare dintre evenimentele anulate. Vom continua să vă ținem la curent în lunile următoare. Publicat de Alex la 16/03/2020 18:19:00 104 comentarii Trimiteți acestblog prin e-mail!Distribuie pe TwitterDistribuie pe FacebookDistribuie pe Pinterest Etichete: American Truck Simulator , Comunitate , Euro Truck Simulator 2 , On The Road
  4. Vineri, 6 martie 2020 Ghici unde suntem? Ghiciți unde suntem. Vă vom oferi un indiciu, puteți găsi deșert arid, canioane fluviale și parcuri naționale uimitoare, toate în acest singur stat. Vreo idee? Spune-ne unde crezi că ar putea fi ... Publicat de Alex la 3/06/2020 17:00:00 65 Comentarii Trimiteți acestblog prin e-mail!Distribuie pe TwitterDistribuie pe FacebookDistribuie pe Pinterest Etichete: Work in Progress
  5. A 1000-a aniversare a editurii WoTr Știați că avem o galerie în care puteți încărca imaginile dvs. de la Euro Truck Simulator 2 sau American Truck Simulator pentru a le vedea lumea? Poate că le-ați văzut prezentate pe pagina principală World of Trucks , sau chiar între ecranele de încărcare; dar cine alege aceste imagini și cine le depune? De trei ori pe săptămână, câțiva membri anonimi ai echipei noastre, cunoscuți ca „Editorul” aleg din sutele de mii de imagini încărcate în galeria WoTr de către comunitatea noastră. Odată ce a fost luată o decizie, sunt alese șase imagini, iar utilizatorilor li se acordă realizarea Pick Editors și sunt prezentate pe prima pagină a World of Trucks. Cu toate acestea, aceasta nu este o sarcină ușoară, deoarece există atât de multe imagini grozave din care să alegeți! Astăzi suntem mândri că sărbătorim alegerea celui de-al 1000-lea editor WoTr care va fi inclus în jocul nostru. Din 2013 ne-au prezentat peste 6000 de imagini, care până acum au adunat peste 4 milioane de vizualizări, 3,9 milioane de like-uri și peste 3 milioane de comentarii! Trebuie doar să arătăm cât de mare este familia noastră de camionete. Deci, cum trimiteți o imagine în galeria noastră WoTr? În primul rând și cel mai important, veți avea nevoie de un cont World of Trucks, asigurați-vă că vă înscrieți . După înregistrare, asigurați-vă că vă conectați profilul ETS2 sau ATS la contul dvs. WoTr (care poate fi găsit pe ecranul de selecție a profilului). După ce v-ați conectat cu succes profilul, începeți să fotografiați! Puteți utiliza studioul foto și managerul de capturi de ecran pentru a face fotografii și a le încărca direct în galeria WoTr, pe care apoi le puteți vizualiza pe WorldofTrucks.com. Atunci trebuie să sperăm că veți capta atenția unuia dintre editorii mereu evazivi. Așteptăm cu nerăbdare să vedem mai multe imagini uimitoare în fiecare zi. Asigurați-vă că ne conectați profilul dvs. WoTr în comentarii, este posibil să aruncăm doar o privire și să scoatem de la cap editorul de imagini potențiale. Amintiți-vă doar, nu vă blocați și conduceți;) Publicat de Alex la 28.02.2020 16:00:00 26 comentarii Trimiteți acestblog prin e-mail!Distribuie pe TwitterDistribuie pe FacebookDistribuie pe Pinterest Etichete: American Truck Simulator , Comunitate , Euro Truck Simulator 2 , Imagini , World of Truck
  6. Marți, 18 februarie 2020 FMOD: First Tease Sunetul joacă un rol foarte important în jocurile interactive, motiv pentru care suntem foarte încântați să introducem un nou motor de sunet în lumile Euro Truck Simulator 2 și American Truck Simulator în viitorul apropiat. FMOD este un motor proprietate de efecte sonore care ne va permite să realizăm un audio cu adevărat dinamic și complex. Lucram la implementarea acestuia de mult timp, iar proiectantul nostru de sunete a aruncat deja sute de ore în implementarea de noi sunete ale vehiculului. În cele din urmă, modificările peisajului nostru sonor vor fi mai profunde, întrucât intenționăm să revizuim sursele de sunet ambiental în toată mediul, aceasta este planificată să apară în joc printr-o serie de actualizări ulterioare. Feedback-ul pe care îl vom primi de la comunitatea noastră va juca cu siguranță un rol important în modul în care reglăm și regăsim sfx-ul în actualizările viitoare, ne așteptăm să ia unele iterații. O altă parte a comunității care ar putea fi entuziasmată (sau nervoasă) pentru o astfel de schimbare este modders-ul nostru. Sincer, vor trebui să înceapă de la zero pentru a-și conecta sunetele în joc, deoarece modificările structurilor de date sunt considerabile. Această actualizare va face ca cele mai multe mod-uri de sunet existente să fie incompatibile. Căptușeala de argint constă în faptul că noua bogăție a funcțiilor din biblioteca de sunet va permite o mai mare fidelitate, în special cu sunetele vehiculului, așa că sperăm că schimbările profunde cu care vom veni vor fi apreciate. FMOD oferă o aplicație gratuită pentru toată lumea să o folosească, astfel încât creatorii de mod vor avea o anumită putere la dispoziția lor ca departamentul nostru de sunet. Pentru a ajuta la tranziție, de asemenea, intenționăm să lansăm câteva tutoriale utile care să vă ajute să vă familiarizați cu acest nou software. Pentru cei cu ochi pentru detalii, este posibil să fi observat o poză pe care am distribuit-o pe canalele noastre de socializare în weekendul trecut pentru a vă juca. L-ai văzut? O funcție solicitată mult timp va fi posibilă cu această actualizare FMOD - posibilitatea de a derula ferestrele camionului! Uitați-vă pentru o postare mai detaliată pe blog în câteva zile! Deși mai avem un drum lung de parcurs cu această nouă funcție nouă, sperăm că vă veți bucura de acest vârf al ceea ce urmează și cum acest nou motor de sunet și efectul Doppler vor schimba modul în care auziți lucrurile din jurul vostru în ETS2 și ATS. Publicat de Alex la 18/02/2020 17:51:00 77 comentarii Trimiteți acestblog prin e-mail!Distribuie pe TwitterDistribuie pe FacebookDistribuie pe Pinterest Etichete: American Truck Simulator , Euro Truck Simulator 2 , FMOD , Work in Progress
  7. Joi, 13 februarie 2020 Eco-regiunile Iberiei Din deșerturile de sud-est semi-aride până la pădurile de conifere verzi, Peninsula Iberică găzduiește un ecosistem bogat și foarte divers. Cu două tipuri de climă dominantă, temperaturile și vremea pot varia în funcție de locul în care călătoriți. Cu toate acestea, Iberia este cunoscută mai bine pentru vremea mai caldă și pentru coastele sale frumoase poate deveni destul de răcoroasă în timpul iernii, ceea ce scoate la iveală vegetația mai verde din întreaga peninsulă. Cu Iberia fiind a doua cea mai mare peninsulă europeană pe zone, puteți fi siguri că veți vedea o gamă largă de ecoregiuni diferite în viitoarea noastră extindere a hărții pentru Euro Truck Simulator 2 . Diversitatea ecosistemelor constituie o provocare interesantă pentru echipele noastre de hartă, care vor avea sarcina de a îmbina și de a combina împreună diferitele părți ale regiunii (așa cum este explicat mai detaliat în recentul nostru blog Under the Hood ). Îți place ce vezi? Asigurați-vă că consultați mai multe imagini exclusive pe contul nostru de Twitter și Instagram și asigurați-vă că adăugați Iberia la lista dvs. de dorințe Steam! Publicat de Alex la 13.02.2020 04:59:00 28 comentarii Trimiteți acestblog prin e-mail!Distribuie pe TwitterDistribuie pe FacebookDistribuie pe Pinterest Etichete: Euro Truck Simulator 2 , Iberia , Work in Progress
  8. Marți, 11 februarie 2020 Zori peste Idaho După ce a condus sute de kilometri prin noapte, prima lumină a dimineții este adesea o vedere foarte binevenită pentru șoferi. Pentru mulți, este prima vedere a peisajului înconjurător pe măsură ce soarele răsare creând culori spectaculoase și raze de lumină pe cer, ceea ce face o fotografie frumoasă. Cu Idaho pentru American Truck Simulator care începe să prindă contur, am dorit să vă împărtășim o selecție de fotografii din locații din stat în timpul răsăritului. Cu suficientă lumină pentru a face câteva repere cunoscute, am considerat că ar fi distractiv să vă prezentăm o provocare! Spuneți-ne locația fiecăreia dintre aceste fotografii în comentariile blogului sau pe Twitter - ul nostru , Facebook sau Instagram și vom alege o persoană norocoasă care va câștiga un premiu special. Asigurați-vă că veți ghici și de a adăuga Idaho la lista dvs. de dorințe de la Steam dacă sunteți încântat de ceea ce vedeți. Publicat de Alex la 2/11/2020 04:59:00 PM 33 comentarii Trimiteți acestblog prin e-mail!Distribuie pe TwitterDistribuie pe FacebookDistribuie pe Pinterest Etichete: American Truck Simulator , Idaho , Work in Progress
  9. Vineri, 7 februarie 2020 SCS On The Road 2020 Este timpul pentru noi să ne pregătim pentru sezonul 2020 al SCS On The Road și abia așteptăm să plecăm din nou. Fiecare vizită într-o locație diferită prezintă oportunitatea de a cunoaște oameni din comunitatea noastră, precum și de a ne întâlni cu reprezentanți ai industriei noi și existente, care ar putea duce la potențiale colaborări și lansări viitoare. Suntem încântați să vă anunțăm că pentru 2020, intenționăm să călătorim într-o varietate de expoziții pentru industrie și jocuri din întreaga lume. Vă puteți aștepta să ne aflăm pe podeaua expoziției, însă în unele cazuri s-ar putea să nu fie expuse cu remorcul sau cabina SCS Sim, dar mersul pe podeaua spectacolului, așa că asigurați-vă că ne uităm în marca noastră comercială ETS2 sau ATS Tricouri! Prima oprire din Calendarul nostru ne duce la Show-ul Trucking Mid-America , caream vizitat ultima dată în 2016 (unde a trecut timpul?), urmată în scurt timp de prima noastră călătorie în Truck World Canada pentru a ne întâlni cu diverse contacte din industrie, dar sperăm să vă întâlnim și pe mulți dintre voi din comunitatea noastră. Dacă intenționați să participați la oricare dintre aceste evenimente, asigurați-ne că ne anunțați! Echipa noastră ar fi mai mult decât fericită să spună salut, să discute și să-și ia un selfie. Este posibil să primiți chiar un cadou ETS2 sau ATS ca cadou. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că unele dintre aceste evenimente sunt încă planificate și că se pot face modificări la programul nostru, care vă va informa cu siguranță pe blogul nostru și pe canalele de social media. Anul trecut am solicitat și ajutorul unor fani locali dispuși să ne ajute la unele dintre aceste evenimente. Credem că este o modalitate excelentă de a vă conecta cu câțiva dintre cei mai fideli fani ai noștri și de a le oferi o experiență foarte unică (și de asemenea plătită). Dacă doriți să faceți parte din echipajul nostru pentru un weekend, vă rugăm să ne informați. Candidații de succes trebuie să aibă 18 ani, vorbitori nativi din regiunea evenimentului dat, să aibă abilități sociale deosebite, jucători cunoscuți ai jocurilor noastre și membri activi ai comunității fanilor, ideal cu o istorie de implicare cu betasii noștri, sau poate creatori recunoscuți din comunitatea de modding. Dacă sunteți liber pentru două zile din timpul dvs., aveți abilitatea și pasiunea de a deveni un „drum” și de a deveni alături de echipajul nostru, vă rugăm să contactați noi prin e-mail pe această adresă . Publicat de Alex la 2/07/2020 04:59:00 PM 0 comentarii Trimiteți acestblog prin e-mail!Distribuie pe TwitterDistribuie pe FacebookDistribuie pe Pinterest Etichete: Comunitate , Fellow Truckers Family , On The Road , Promo
  10. Vineri, 31 ianuarie 2020 Under Hood: Cum să construiești o lume pentru American Truck Simulator Acest articol a fost creat inițial pentru media Vortex , cehă. Datorită interesului tot mai mare pentru diferite poziții în SCS, am decis să traducem întreaga mini-serie a acestor discuții pentru a fi publicate aici, pe blogul nostru. Astăzi, vă aducem primul episod, cu Ondřej „Duffator” Dufek - arhitect mondial ATS Când întâlnesc pe cineva pentru prima dată, de multe ori mă întreabă „Deci, ce faci exact?”. „Fac jocuri video, sunt un dezvoltator de jocuri” spun des, așteptând mai multe întrebări de urmat. „Oh, interesant, sună mișto” răspund ei, dar pot spune că nu înțeleg ce înseamnă asta și continuă să ceară mai multe. "Deci lucrați în programare sau grafică?" este o întrebare frecventă de urmărire. „Nici eu, sunt un proiectant de hartă”, care este de obicei urmat de mai multă confuzie. Și de aceea sunt aici - pentru a explica ce face exact un Designer de hartă în SCS Software. După cum sugerează și numele, rolul principal al unui Designer de hartă este de a crea hărți. Treaba noastră este să creăm o lume și un mediu virtual în care un jucător călătorește și lucrează. În SCS Software, după cum știți, creăm simulatoare de camioane, așa că trebuie să creăm tot ceea ce puteți vedea în afara ferestrei camionului dvs. virtual. "Ah, deci creezi grafică 3D!" este probabil gândul principal care îți trece prin minte chiar acum, dar acest lucru nu este în întregime adevărat. Pentru a clarifica ce facem mai mult, îmi place să mă gândesc la proiectarea hărții similară cu construirea cu cărămizi Lego sau joacă Minecraft. A fi proiectant de hărți nu înseamnă să creezi un cub sau element individual și nici nu creează un model specific, cum ar fi o casă, o bancă, un copac. Toate acestea sunt create de colegii săi din departamentul de active, astfel încât să le poată reuni într-un editor de hărți, creând o mică parte din lumea noastră deschisă. Cu suficienți copaci, veți obține o pădure, cu o serie de clădiri, veți face un oraș. Suntem numiți designeri de hartă, deoarece spațiul nostru de joc nu este compus din niveluri individuale de joc, ci este o lume deschisă pe care o privim mai ales din privirea păsărilor. Cu toate acestea, aceasta ar fi o descriere foarte simplificată a activității noastre. Cuvântul important din titlul postului este „designer” - un bărbat sau o femeie care proiectează ceva (nu doar o mașină sau un ibric electric). Lumea noastră de joc este stilizată, o variantă în miniatură a lumii reale. Datorită cerințelor tehnice și forței de muncă, a fost creat pe o scară de 1:20. Deci, un designer trebuie să aleagă un lucru din douăzeci și să renunțe la restul, nu există spațiu pentru mai multe. Este o decizie destul de grea și una dintre primele și mai importante atribuții ale unui designer de hărți, față de ceea ce vrea să creeze. De exemplu - luați un proces de realizare a drumurilor. Gândiți-vă la o porțiune de drum cu țara din jur, care leagă două orașe. Scopul este de a afla cât mai multe informații relevante despre aceasta (lungimea, înălțimea, ce repere există, puncte de interes, climă, peisaje etc) pentru a crea un proiect pe care îl va putea prelucra și finaliza. Deci sarcina la îndemână se referă în principal la filtrare și prioritatea informațiilor, alături de a rămâne în limitele limitărilor. Și despre ce limite vorbim? Tot! - de la scară, timp, resurse disponibile și multe altele. Lumea reală este unică și aproape fiecare loc este original. Din păcate, nu ne putem permite un astfel de lux în lumea jocurilor noastre, unde numărul de modele disponibile pe care le putem folosi este limitat. Designerii trebuie să se gândească la ce modele să folosească și unde să le plaseze. De exemplu, care casă este cea mai asemănătoare cu modelul găsit în lumea reală, cum ar putea fi îmbunătățită folosind „licența artistică” pentru a stiliza lumea din joc. O altă limitare este tehnologia, spre deosebire de animațiile pre-redate, lumea noastră trebuie să se atragă în timp real folosind diverse configurații de PC. Nu o putem umple cu un număr nelimitat de modele și detalii. O altă limitare este distanța de supraveghere, care este numărul de reflexii din oglinzi sau suprafețe de apă. Toate aceste aspecte influențează în mod direct ieșirea și framerate-ul. Iar ultima mare limitare este timpul. Jucătorii noștri se așteaptă la o nouă expansiune într-un timp rezonabil, așa că nu putem dura prea mult cu producția noastră. În studiile noastre despre secțiunea de drum pe care lucrăm, aflăm cele mai caracteristice detalii ale drumului și vedem dacă este posibil să re-creăm aceste jocuri. Scopul este de a transfera aspectul și designul în lumea noastră virtuală. Într-un caz ideal, un designer de hartă creează un reper pe o scară de 1: 1. În timpul compresiei 1:20, ne este imposibil să includem toate cele mai interesante locuri, deoarece acestea ar fi situate unul lângă celălalt (din cauza scării), ceea ce nu ar fi adevărat pentru viață sau distanță. Deci sarcina noastră este să combinăm ambele repere interesante între întinderi mai lungi de drum pentru a le face să iasă în evidență. De exemplu, dacă un drum de 20 km ar avea trei ferme și o pădure mare, s-ar ajunge probabil la două dintre ferme, iar majoritatea pădurii ar fi eliminate pentru a imita în mod corect peisajul real pe o scară de 1:20. Și în ce constă un job de proiectant de hărți. Găsirea de soluții la diverse obstacole de proiectare, tehnice și artistice. Fie că este vorba despre un oraș virtual, o intersecție sau un drum de murdărie, este o combinație de artă și abilități tehnice pentru a putea găsi o soluție creativă. Sper ca această explicație să vă ajute să înțelegeți un pic mai multe despre ceea ce face un „designer de hărți”. Dacă ar trebui să aprofundăm toate detaliile neplăcute ale lucrării noastre, am avea nevoie de o serie de articole, poate chiar de un documentar! Spuneți-ne dacă v-a plăcut tema generală a acestui blog și dacă aveți întrebări, nu ezitați să le lăsați în secțiunea de comentarii. Publicat de Carthoo la 31.01.2020 04:42:00 PM 37 comentarii Trimiteți acestblog prin e-mail!Distribuie pe TwitterDistribuie pe FacebookDistribuie pe Pinterest Etichete: American Truck Simulator , Carieră la SCS , Euro Truck Simulator 2 , Design Game , Under Hood
  11. Marți, 4 februarie 2020 ETS2 1.37 - Prelucrarea orașelor franceze După cum știți deja, intenționăm să ne concentrăm pe îmbunătățirile tehnice ale viitoarelor actualizări ale jocului semi-regulat; mai întâi sunet și apoi grafică. Cu toate acestea, o mică parte din echipa noastră de hărți lucrează în permanență la îmbunătățirea părților existente în lumile noastre de joc, pentru a ajuta la îmbunătățirea aspectului și a senzației generale a unor zone mai vechi ale jocurilor. În actualizarea 1.37, orașele franceze Metz, Reims, Strassbourg și Dijon vor primi o bucată proaspătă de vopsea cu o refacere a drumurilor sale cărora li s-a arătat un aspect nou. Veți observa, de asemenea, că multe dintre modelele de vegetație mai vechi au fost înlocuite cu modele mai noi, împreună cu unele dintre materialele de teren care au fost actualizate. Dar asta nu este tot! Veți constata, de asemenea, că unele dintre semnele de circulație au fost comutate cu active mai noi pentru a reprezenta cu exactitate zona, împreună cu una dintre intersecțiile rutiere care a avut redactarea machetei (puteți observa care dintre ele?) Ce alte surprize se află după colț în actualizările viitoare? Va trebui doar să aștepți și să vezi, dar, deocamdată, sperăm că te vei bucura de actualizarea acestor orașe franceze și sperăm că vei avea timp să revizuiești aceste orașe când 1.37 va fi gata. Asigurați-vă că consultați diferitele canale de socializare ( Twitter / Instagram ) pentru imagini exclusive ale orașelor reelaborate care nu se găsesc aici. Publicat de Alex la 2/04/2020 17:30:00 124 Comentarii Trimiteți acestblog prin e-mail!Distribuie pe TwitterDistribuie pe FacebookDistribuie pe Pinterest Etichete: Euro Truck Simulator 2 , Work in Progress
  12. Vineri, 17 ianuarie 2020 Pachet de humble australie pentru salvare Așa cum mulți dintre voi pot fi conștienți, Australia a fost într-o stare de urgență din cauza cantității mari de focuri de tufiș care s-au răspândit incontrolabil pe aproximativ 103.000 km pătrați de teren. Alimentate de secetă și căldură extremă, focurile de tufă s-au ars în mare parte a țării din septembrie și au provocat devastarea multor case, orașe, păduri și animale. Pentru a ajuta eforturile de salvare ale acestui dezastru devastator, am unit forțele cu alți dezvoltatori de jocuri mari și Humble Bundle pentru a lansa un pachet special de o săptămână de caritate pentru jocuri care include peste 400 de dolari în jocuri pentru doar 25 de dolari sau mai mult. 100% din veniturile obținute din achiziția pachetului dvs. ajută animalele sălbatice și animalele afectate de focurile austriace care pot fi achiziționate aici . Multe dintre jocurile incluse sunt preferatele personale din echipa noastră de aici la SCS Software și includ câteva titluri indie. Să vedem ce au de spus dezvoltatorii noștri despre unii dintre ei! Tomáš "Timmy" Duda, hoț de rață: Assault Android Cactus + - Cel mai bun împușcător twin-stick pe care l-am jucat vreodată. Un joc rapid, foarte distractiv, cu mici personaje android drăguțe, coloana sonoră uimitoare (continui să cânt jocul peste cântec ), design-uri șefe cool, clasamente și o mulțime de deblocări. Paradigmă - Joc de aventură punctual și clic pe un mutant frumos, o năprasnică modificată genetic, care vomită bomboane și bătăi de phat . Ondřej "Duff" Dufek, ATS hartă DLC plumb: Turnul armelor- Numele spune totul. Primul om care trage de gloanțe. Îți plac umorul ciudat și armele stupide? Joacă acest joc. Detective Broaște - Da, din nou, numele spune totul. Ești o broască și un detectiv, cu o lupă cu adevărat utilă. Folosește-l pentru a rezolva misterul, sau nu. Cu adevărat amuzant joc scurt cu personaje grozave, umor deadpan și mișcări de dans rău. Machinarium - aventură clasică. Cum de nu l-ai mai jucat deja? Își sărbătorește 10 ani. Puzzle-uri grozave, stil de artă magnific și coloana sonoră, ahh, coloana sonoră ... Martin "Dirk" Haustein, conducător de cercetare ETS2: Mr. Shifty- Un alt joc pe Hotline Miami-esque, dar în niciun caz doar o copie. Mecanicul teleportului face toată diferența și, în final, face ca acest joc să fie plăcut, deși scurt. Povestea este mai degrabă doar „cineva a furat niște plutoniu”, dar totuși reușește să fie ingenios și să te facă să zâmbești. Hand of Fate 2 - Dacă ai jucat primul, acesta este cam același lucru, doar mai mult. Există arme noi, dușmani, tovarăși, căutări, dar în final rămâi doar o carte în mâna dealerului. Patrik Rak, programul principal: Colecția FRAMED - joc de puzzle de carte de benzi desenate noir detectat cu greu! Este foarte distractiv să încercați rezultate diferite prin rearanjarea panourilor. Experiența diferitelor eșecuri este la fel de interesantă precum aflarea soluției corecte. Satinul Regatului - Succesorul spiritual al sindicatului inițial. Un joc futurist cyberpunk axat pe furturi, cu o mulțime de vibrații Blade Runner. Katerina Chatzimichalaki, programatorul World of Trucks: Hollow Knight - Micul joc drăguț din metroidvania, cu un joc strâns, coloană sonoră frumoasă și stil de artă și poveste satisfăcătoare. Este extrem de interesant faptul că urmează să vină mai multe la următoarea tranșă Hollow Knight: Silksong. Hacknet - Un simulator de hacking bazat pe terminal, cu o poveste misterioasă și o coloană sonoră excelentă care vă ajută să vă cufundați și mai mult în contractul de hacking la îndemână. Puteți găsi multe alte jocuri grozave în acest pachet de la dezvoltatorii australieni și, de asemenea, de la dezvoltatorii din întreaga lume. De asemenea, puteți găsi acolo propriul nostru titlu Euro Truck Simulator 2 însoțit de pachetul australian Paint Job, care conține artă autohtonă și canguri cu care să vă pictați camionul. Asigurați-vă că vă împărtășiți sprijinul utilizând Hashtag #HaulForAustralia pe Twitter și Instagram ! Puteți ajuta să faceți diferența făcând ceea ce mulți dintre noi facem cel mai bine, care este jocurile! Vă mulțumim pentru susținere în avans dacă alegeți să achiziționați acest pachet special. Puteți achiziționa pachetul Humble Australia Fire Relief aici. Publicat de Alex la 17.01.2020 04:47:00 39 de comentarii Trimiteți acestblog prin e-mail!Distribuie pe TwitterDistribuie pe FacebookDistribuie pe Pinterest Etichete: Comunitate , DLC , Euro Truck Simulator 2
  13. Miercuri, 29 ianuarie 2020 O privire înapoi la 2019 2019 a fost unul dintre cei mai aglomerati ani in ceea ce priveste lansarile companiei noastre. După cum puteți vedea prin cantitatea de bloguri și postări sociale anul trecut; Echipele noastre au muncit mult pe tot parcursul anului pentru a vă oferi noi extinderi de hărți, camioane, DLC-uri, actualizări și multe altele. Pentru a contribui la punerea în perspectivă a lucrurilor, am creat o scurtă compilație a tuturor principalelor lansări, evenimente și actualizări din 2019 într-un videoclip scurt de înfășurare. Este greu de crezut că toate acestea au fost realizate într-un singur an! Cu un nou an înaintea noastră, deja lucrăm din greu la multe noi actualizări, extinderi de hărți, vehicule, evenimente World of Trucks și noi evenimente publice la care să participăm. Unele dintre acestea au fost menționate într-unul dintre postările noastre recente de pe blog ; Cu toate acestea, cu un pic de noroc, sperăm să vă surprindem cu alte câteva suplimente pentru a vă bucura în jurul lansărilor pe care le așteptați în mod normal de la noi. Asigurați-vă că urmăriți chiar aici pe blog și pe canalele noastre de socializare pentru știri, teasere și multe altele! Care a fost lansarea, actualizarea sau evenimentul dvs. preferat din 2019? Distribuie cu noi comentariile tale de mai jos. Publicat de Alex la 29.01.2020 17:00:00 3 comentarii Trimiteți acestblog prin e-mail!Distribuie pe TwitterDistribuie pe FacebookDistribuie pe Pinterest Etichete: American Truck Simulator , Comunitate , Euro Truck Simulator 2 , YouTube
  14. Vineri, 10 ianuarie 2020 Instrumente de blender 2.0 De când am început dezvoltarea jocului, știam că a avea o comunitate entuziastă de modding este o adevărată binecuvântare în această industrie. Având în vedere acest lucru, ani în urmă am decis să aducem în comunitatea noastră cablul de instrumente final pentru oricine dorește să creeze conținut pentru lumile noastre în joc și să creeze moduri pentru titlurile noastre. Blender Tools acceptă conducta de creare completă a oricărui tip de articole din joc, cum ar fi camioane, vehicule AI, modele, prefabricări (inclusiv suport pentru toate localizatoarele posibile, inclusiv liniile de trafic AI) și multe alte elemente de joc găsite atât în Euro Truck Simulator 2 cât și în Simulator american de camioane. În toți acei ani, Blender Tools nu a evoluat, ci și Blender. Proiectul Blender 2.8 a fost început cu câțiva ani în urmă și de la lansarea anului trecut, a adus schimbări masive peste tot. Inclusiv o revizuire mare a interfeței de utilizator, un nou motor de redare EEVEE și o mulțime de modificări ale structurii de date de bază. Astfel, am fost supuși unui mare rescriere a instrumentelor noastre și astăzi suntem mândri să anunțăm că Blender Tools 2.0 a sosit, sprijinind toate noile caracteristici Blender 2.81. Am rescris întregul nostru cod de configurare a materialului pentru a funcționa cu noul motor de redare, ceea ce vă aduce și mai multe rezultate în joc în Blender în sine. Datorită redării mai eficiente a elementelor noastre 3D (localizatori, linii de trafic AI) și rescrierea mai multor manevre interne, pornirea, salvarea fișierelor și experiența generală ar trebui să fie mai ușoare decât a fost vreodată. Ca o vișină din partea superioară a tortului, am dori să menționăm noul meniu principal SCS Tools, care vă permite accesul ușor la toate funcțiile și proprietățile Blender Tools într-un singur loc. Aceste imagini arată noua versiune utilizată cu conducta de camion, animații, vizualizare prefabricată și noul meniu principal SCS, în care puteți găsi tot ceea ce oferă instrumentele noastre Blender . Limitele sunt legate doar de tine și de creativitatea ta! Dacă doriți să vă alăturați părții mai creative a comunității, descărcați Blender 2.81 aici și Blender Tools aici (puteți găsi informații suplimentare pe wiki-ul nostru de modding ). Vom actualiza în mod constant acest tablou de instrumente, făcând îmbunătățiri bazate pe feedback-ul comunității noastre, pentru a le facilita continuarea a face ceea ce fac cel mai bine. Sau ar trebui să spunem că o va face legendarul 50keda , deoarece el este cel care face toată munca acolo! Alăturați-vă discuției generale despre Blender Tools și raportați erorile pe care le veți găsi, vă rog - vă ajută mult! Changelog: Portat la Blender 2.81 (acesta este marele pas, deoarece jumătate din instrumente trebuiau rescrise pentru versiunea 2.8) Rescrierea completă a redării de afișare pe baza randatorului EEVEE Rescrierea completă a elementelor 3D personalizate (de până la 16 ori mai rapid!) Rescrierea completă a rutinelor de apeluri reduse (ar trebui să consume mai puțin procesorul acum) Redimensionare UI la Blender 2.8 (sub-panouri, teme de pictograme, panouri mutat în file mai adecvate) Alte modificări : Meniu principal SCS Tools nou Nou sistem de memorie în cache pentru biblioteci pentru pornirea instantanee a Blender Nou operator "Merge SCS Materials" Nou operator „Relocare rădăcini” Configurare simplificată de iluminare folosind iluminare de referință în mod implicit, fără profil de climă suplimentară Viteza de economisire a fișierelor de blender îmbunătățită ar trebui să fie instantaneu acum Adăugat cod de compatibilitate pentru a încărca fișiere vechi de amestec (salvat cu SCS Blender Tools v1.12) Numeroase alte funcții și îmbunătățiri (vezi modificarea completă ) Publicat de Carthoo la 1/10/2020 04:28:00 24 24 comentarii Trimiteți acestblog prin e-mail!Distribuie pe TwitterDistribuie pe FacebookDistribuie pe Pinterest Etichete: American Truck Simulator , Euro Truck Simulator 2 , SCS Blender Tools , Work in Progress
  15. Anul lunar al șobolanului - 鼠年 吉祥 Fericit Anul Nou Lunar 2020 de la toți cei de aici, la SCS Software, vă dorim sănătate bună și noroc! Anul acesta marchează semnul zodiacal al șobolanului , care este cel mai cunoscut pentru a fi inteligent, optimist și adaptabil. Este, de asemenea, primul dintre ciclurile repetate de 12 ani ale animalelor care apar, motiv pentru care 2020 este considerat un an al noilor începuturi și reînnoiri. Cu peste 20% din lume care sărbătorește Anul Nou Lunar , ne-am alăturat și noi sărbătorilor adăugând o nouă lucrare de vopsea „Anul șobolanului”, ca adaos gratuit pentru toți proprietarii pachetului de vopsea chinezesc pentru simulatorul Euro Truck 2 . Asigurați-vă că împărtășiți sărbătorile de Anul Nou cu noi pe Weibo , Twitter , Instagram sau Facebook . An Nou Fericit! 农历 鼠年 - 鼠年 吉祥 SCS Software的全体员工在此祝大家春节快乐,祝福所有人身体健康,好运连连! 今年是十二生肖中的鼠年 ,而鼠以机灵,乐观和生命力强为象征.鼠是十二生肖之首,这也意味着2020年是新的开始,新轮回的开端. 全世界有超过20%共同庆祝人的中国春节 ,也决定通过我们为所有拥有欧洲模拟2卡车中国涂装包的玩家免费增加一个 新 的 附加 内容 '鼠年' 涂装 , 以此 融入 到 今年 的 庆祝 氛围 中。 请 记得 在 微博、推 特、Instagram或Facebook上 与 我们 分享 新年 祝福。 新年 快乐! Publicat de Alex la 24.01.2020 13:40:00 8 comentarii Trimiteți acestblog prin e-mail!Distribuie pe TwitterDistribuie pe FacebookDistribuie pe Pinterest Etichete: Comunitate , DLC , Euro Truck Simulator 2

Instant Gaming

Partener official al acesteii companii

×
×
  • Create New...