Jump to content

Under Hood: Cum să construiești o lume pentru American Truck Simulator


ValyTM

212 views

Vineri, 31 ianuarie 2020

Under Hood: Cum să construiești o lume pentru American Truck Simulator

 
Acest articol a fost creat inițial pentru media Vortex , cehă. Datorită interesului tot mai mare pentru diferite poziții în SCS, am decis să traducem întreaga mini-serie a acestor discuții pentru a fi publicate aici, pe blogul nostru. Astăzi, vă aducem primul episod, cu Ondřej „Duffator” Dufek - arhitect mondial ATS
 
under_the_hood_TECH.jpg

Când întâlnesc pe cineva pentru prima dată, de multe ori mă întreabă „Deci, ce faci exact?”. „Fac jocuri video, sunt un dezvoltator de jocuri” spun des, așteptând mai multe întrebări de urmat. „Oh, interesant, sună mișto” răspund ei, dar pot spune că nu înțeleg ce înseamnă asta și continuă să ceară mai multe. "Deci lucrați în programare sau grafică?" este o întrebare frecventă de urmărire. „Nici eu, sunt un proiectant de hartă”, care este de obicei urmat de mai multă confuzie. Și de aceea sunt aici - pentru a explica ce face exact un Designer de hartă în SCS Software.

După cum sugerează și numele, rolul principal al unui Designer de hartă este de a crea hărți. Treaba noastră este să creăm o lume și un mediu virtual în care un jucător călătorește și lucrează. În SCS Software, după cum știți, creăm simulatoare de camioane, așa că trebuie să creăm tot ceea ce puteți vedea în afara ferestrei camionului dvs. virtual.

 
001.jpg
 

"Ah, deci creezi grafică 3D!" este probabil gândul principal care îți trece prin minte chiar acum, dar acest lucru nu este în întregime adevărat. Pentru a clarifica ce facem mai mult, îmi place să mă gândesc la proiectarea hărții similară cu construirea cu cărămizi Lego sau joacă Minecraft. A fi proiectant de hărți nu înseamnă să creezi un cub sau element individual și nici nu creează un model specific, cum ar fi o casă, o bancă, un copac. Toate acestea sunt create de colegii săi din departamentul de active, astfel încât să le poată reuni într-un editor de hărți, creând o mică parte din lumea noastră deschisă. Cu suficienți copaci, veți obține o pădure, cu o serie de clădiri, veți face un oraș. Suntem numiți designeri de hartă, deoarece spațiul nostru de joc nu este compus din niveluri individuale de joc, ci este o lume deschisă pe care o privim mai ales din privirea păsărilor.
 
007.jpg
 

Cu toate acestea, aceasta ar fi o descriere foarte simplificată a activității noastre. Cuvântul important din titlul postului este „designer” - un bărbat sau o femeie care proiectează ceva (nu doar o mașină sau un ibric electric).

Lumea noastră de joc este stilizată, o variantă în miniatură a lumii reale. Datorită cerințelor tehnice și forței de muncă, a fost creat pe o scară de 1:20. Deci, un designer trebuie să aleagă un lucru din douăzeci și să renunțe la restul, nu există spațiu pentru mai multe. Este o decizie destul de grea și una dintre primele și mai importante atribuții ale unui designer de hărți, față de ceea ce vrea să creeze.

De exemplu - luați un proces de realizare a drumurilor. Gândiți-vă la o porțiune de drum cu țara din jur, care leagă două orașe. Scopul este de a afla cât mai multe informații relevante despre aceasta (lungimea, înălțimea, ce repere există, puncte de interes, climă, peisaje etc) pentru a crea un proiect pe care îl va putea prelucra și finaliza. Deci sarcina la îndemână se referă în principal la filtrare și prioritatea informațiilor, alături de a rămâne în limitele limitărilor.

 
003.jpg004.jpg
 
Și despre ce limite vorbim? Tot! - de la scară, timp, resurse disponibile și multe altele. Lumea reală este unică și aproape fiecare loc este original. Din păcate, nu ne putem permite un astfel de lux în lumea jocurilor noastre, unde numărul de modele disponibile pe care le putem folosi este limitat. Designerii trebuie să se gândească la ce modele să folosească și unde să le plaseze. De exemplu, care casă este cea mai asemănătoare cu modelul găsit în lumea reală, cum ar putea fi îmbunătățită folosind „licența artistică” pentru a stiliza lumea din joc. O altă limitare este tehnologia, spre deosebire de animațiile pre-redate, lumea noastră trebuie să se atragă în timp real folosind diverse configurații de PC. Nu o putem umple cu un număr nelimitat de modele și detalii. O altă limitare este distanța de supraveghere, care este numărul de reflexii din oglinzi sau suprafețe de apă. Toate aceste aspecte influențează în mod direct ieșirea și framerate-ul. Iar ultima mare limitare este timpul. Jucătorii noștri se așteaptă la o nouă expansiune într-un timp rezonabil, așa că nu putem dura prea mult cu producția noastră.

În studiile noastre despre secțiunea de drum pe care lucrăm, aflăm cele mai caracteristice detalii ale drumului și vedem dacă este posibil să re-creăm aceste jocuri. Scopul este de a transfera aspectul și designul în lumea noastră virtuală. Într-un caz ideal, un designer de hartă creează un reper pe o scară de 1: 1. În timpul compresiei 1:20, ne este imposibil să includem toate cele mai interesante locuri, deoarece acestea ar fi situate unul lângă celălalt (din cauza scării), ceea ce nu ar fi adevărat pentru viață sau distanță. Deci sarcina noastră este să combinăm ambele repere interesante între întinderi mai lungi de drum pentru a le face să iasă în evidență. De exemplu, dacă un drum de 20 km ar avea trei ferme și o pădure mare, s-ar ajunge probabil la două dintre ferme, iar majoritatea pădurii ar fi eliminate pentru a imita în mod corect peisajul real pe o scară de 1:20.

 
006.jpg005.jpg
 
Și în ce constă un job de proiectant de hărți. Găsirea de soluții la diverse obstacole de proiectare, tehnice și artistice. Fie că este vorba despre un oraș virtual, o intersecție sau un drum de murdărie, este o combinație de artă și abilități tehnice pentru a putea găsi o soluție creativă.

Sper ca această explicație să vă ajute să înțelegeți un pic mai multe despre ceea ce face un „designer de hărți”. Dacă ar trebui să aprofundăm toate detaliile neplăcute ale lucrării noastre, am avea nevoie de o serie de articole, poate chiar de un documentar! Spuneți-ne dacă v-a plăcut tema generală a acestui blog și dacă aveți întrebări, nu ezitați să le lăsați în secțiunea de comentarii.

 
 

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Informații importante